پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3684
-
الف
+

فراخوان جشنواره «قاصدک» منتشر شد

هشتمین دوره جشنواره‌ دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدک» فراخوان داد.

هشتمین دوره جشنواره‌ دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدک» فراخوان داد.

به گزارش آی‌فیلم، فراخوان هشتمین جشنواره‌ دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدک» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

کودکان و نوجوانان در ۲ گروه سنی ۶ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ می‌توانند تا هفتم بهمن ماه سال جاری با موضوع آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

در این جشنواره کودکان برای یکدیگر فیلم می‌سازند و به رقابت می‌پردازند. این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادها، خلاقیت‌ها و توانایی تفکر در میان مخاطبان، ایجاد فضایی برای پرورش کودکان و نوجوانانی خلاق، با نشاط، اندیشه‌ورز و پایبند به اخلاق، آشناسازی مخاطبان با ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین فرهنگ، هنر، ادبیات و تاریخ و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان برای گرایش به فیلمسازی برگزار می‌شود.

جشنواره‌ دوسالانه ملی فیلم کودکان برای کودکان با عنوان «قاصدک» در سه بخش پویانمایی، فیلم کوتاه شامل داستانی و مستند و بخش جنبی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه خبری اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  فراخوان کامل این جشنواره را مطالعه و فرم‌های پیوست را دریافت و کامل کنند.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر